کیاناکیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

کیانای مامانی و بابایی

15 ماهگی

1390/10/4 23:25
نویسنده : مامان
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر: کیانا امروز ١٤ماه و ٢ هفتشه، صبح که از خواب بلند شد، دیدم که آبریزش بینی داره و با توجه به بیقراری یه هفته قبلش حدس زدم که یکی از دندونهای کرسی اش باید در اومده باشه، من هم انگشتم رو بردم روی لثه هاش که امتحان کنم حدسم درسته یا نه با تعجب دیدم که اولین و دومین و سومین  و چهارمین دندون کرسی کیانا زده بیرون، تازه پنجمین و ششمین هم تو راهن که فکر میکنم تا دو هفته دیگه در بیان.مامان به قربونش بره الکی نبود که تو این هفته اینقدر بی قراری می کرد نگو بچم چهار تا چهار تا داشته دندون در می آورده

 امروز ١٥/٧/١٣٩٠  تقریبا ١٥ ماه کیانا تموم شده و درست طبق پیش بینی خودم پنجمین و ششمین دندونهای کرسی کیانا هم در اومدند هورا

 

 امروز 1 آذر کیانا 14 ماه و دو هفتشه و دختر نازم امروز دو جمله سه کلمه ای گفت که تر سه جملش با مامان شروع میشه

مامان آب بده

مامان پتو بده


این هم چند تاعکس از تیپ زمستونی امسال کیانا خانم لبخندماچ

محرم1390

کیانای بلا

 

بچم زنگ خورش از بس زیاده وقت نمی کنه همه رو جواب بده، بعضی ها رو ریجکت می کنه، شما ببحشین زبان

 

 

١٤ ماهگی

کیانا و به قول خودش الله ابر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

vahid
7 آبان 90 17:19
BooooooooooooooooooooooooooooooooS Bedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee )))))
tahereh
22 آبان 90 15:54
booso nadadi
tahereh
22 آبان 90 15:55
kiyana kojast
خاله طاهره
30 آبان 90 13:21
مامان کیانا چرا عکس های کیانا کم شده زیاد از الان کیانا عکس بزار
خاله طاهره
27 آذر 90 10:59
kiyanaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeesst kiyana ghaem sho
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 9:41
عزيزم تولدت مبارك
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 91 9:45
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
نفیسه
19 تیر 91 11:33
عزیزم کیانای خاله من از طرفدارای وبلاگت هستم دوستت دارم